کنگره هجدهم انجمن

دکتر علی رشیدیان

رئیس هجدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران

اساتید بزرگوار و همکاران ارجمند؛ سپاس بیکران خداوند یکتا را که این توفیق را به ما عطا فرمود که افتخار میزبانی شما سروران گرامی را در هجدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران داشته باشیم. این کنگره از یکم تا چهارم مرداد ماه ۱۳۹۸ در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
عنوان کنگره هجدهم ” دندانپزشکی کودکان مبتنی بر شواهد؛ مفاهیم نوین” در نظر گرفته شده است. تجارب اندوخته شده بر پایه دانش روز و شواهد کلینیکی در روند درمان بیماران در حیطه دندانپزشکی کودکان، افقی نوین را فراروی همکاران قرار داده است و این فرصت را فراهم می سازد تا مطلوب ترین روش های درمانی در جهت ارتقائ سلامت بیماران بکار گرفته شود.
از اساتید گرانقدر خواهشمندیم با ارسال مقالات ارزشمند خود بر پربار نمودن کنگره پیش رو بیفزایند. امیدوارم با توجه به توانمندی ستودنی همکاران در سرتاسر کشور عزیزمان ایران، امکان تبادل اطلاعات در بالاترین سطح ممکن فراهم شود. شورای علمی و اجرائی برگزار کننده کنگره هجدهم تمام همت خود را جزم کرده اند تا گردهمائی در خور شان شما بزرگواران برگزار گردد. پیشاپیش فرارسیدن نوروز ۱۳۹۸ را تبریک گفته و امیدواریم سالی توام با سلامت و بهروزی در پیش روی شما همکاران گرامی باشد.